środa, 18 września 2019

Starosta Przasnyski Krzysztof Bieńkowski z Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP

Podczas uroczystości, która odbyła się w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim 6 września br. wojewoda mazowiecki Zdzisław Sipiera wręczył Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski oraz Krzyże Zasługi. Brązowy Krzyż Zasługi nadany przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę otrzymał między innymi starosta Przasnyski Krzysztof Bieńkowski.

- Medal Prezydent Andrzej Duda przyznał mi za działalność społeczną i samorządową, którą prowadziłem do 2018 roku. Jestem dumny, że moje działania i starania zostały przez Prezydenta Polski zastrzeżone i wyróżnione. Teraz będę jeszcze bardziej zmobilizowany do pracy na rzecz dobra wspólnego. Mam do tego jeszcze lepsze instrumenty niż kiedyś gdy byłem zwykłym radnym - powiedział Krzysztof Bieńkowski.