sobota, 6 maja 2017

Spotkanie z seniorami w Lubowidzu

 Na zaproszenie grupy seniorów przyjechałem do Lubowidza w powiecie żuromińskim. Seniorzy są bardzbardzo ważną grupą społeczną i jak się okazuje, bardzo aktywną. Emeryci chcięli ode mnie wysłuchać informacji o działaniach Rządu Premier Beaty Szydło. Przedstawiłem podejście obecnego rządu do kwestii seniorów i osób chorych lub niepełnosprawnych szczególnie w zakresie ochrony zdrowia i życia. Zaproponowałem również formy dalszego działania dla grupy, której byłem gościem. Wysłuchałem się także w postulaty przedstawiane przez uczestników spotkania.

Spotkanie przebiegało w rodzinnej i miłej atmosferze i było bardzo owocne. Zachęcałem seniorów, by w razie pojawienia się inicjatywy gminy Lubowidz o otwarciu domu seniora „Senior Wigor” wspierali te starania. Ja ze swej strony również będę takie starania wspierał. „Senior Wigor” to program rządowy, w ramach którego rząd finansowo wspiera utworzenie i funkcjonowanie domu seniora.