czwartek, 18 maja 2017

Dzień Strażaka 2017 w Żurominie


18 maja 2017 roku w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie odbyła się uroczysta zbiórka z okazji Dnia Strażaka 2017, w której miałem zaszczyt uczestniczyć.

Podczas wystąpienia złożyłem życzenia strażakom z okazji ich święta oraz dziękowałem za wzorową służbę a także za trud jaki wkładają w troskę o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu żuromińskiego.
Medalami od Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy odznaczyłem: Srebrnym Medalem za Długoletnią Służbę – aspiranta Jarosława Kulwickiego, ogniomistrza Marcina Mynca; Brązowym Medalem za Długoletnią Służbę – ogniomistrza Pawła Olszewskiego.
Na koniec podziękowałem za zaproszenie komendantowi PSP w Żurominie st. bryg. mgr inż. Adamowi Dobrosielskiemu.