wtorek, 19 maja 2015

WIZYTA SENATORA RP J.M. JACKOWSKIEGO W „JESTEM”


18 maja 2015r. do podopiecznych Stowarzyszenia Pomocy Osobom Niepełnosprawnych „JESTEM” w Przasnyszu przybył Senator Jan Maria Jackowski. Senator na rzecz uczniów Zespołu Szkolno-Rewalidacyjno – Wychowawczego „JESTEM” przekazał sprzęt komputerowy.  Inicjatorem akcji był pełnomocnik PiS w powiecie przasnyskim Krzysztof Bieńkowski.

Dzieci z radością przywitały gościa i z zainteresowaniem oglądały otrzymany sprzęt. Natomiast nauczyciele zgodnie stwierdzili, że zajęcia prowadzone z pomocą komputera są atrakcyjniejsze i dają dzieciom większe możliwości poznania otaczającego świata.
Senator otrzymał od podopiecznych JESTEM własnoręcznie wykonaną ramkę z wyrazami wdzięczności jednak największym podziękowaniem były ich roześmiane buzie.
źródło: eprzasnysz.pl/Jestem