piątek, 12 listopada 2021

Dzisiaj mija 15 lat mojej służby Ziemi Przasnyskiej w roli samorządowca

Dokładnie 15. lat temu zostałem po raz pierwszy wybrany na radnego i Przewodniczącego Rady Powiatu Przasnyskiego. Od tamtej pory cały czas pracuję w Radzie Powiatu - w różnych rolach (Przewodniczący, Wiceprzewodniczący, Radny, Starosta). Cieszę się z rozwoju naszej Ziemi Przasnyskiej jaki się dokonał i dokonuje.

Na koniec mojej pierwszej kadencji Powiat otrzymał 1. miejsce w inwestycjach. W tym roku również ten zaszczyt nas spotkał. Trzymam te dwie statuetki jako klamrę spinającą te 15. lat! 

Dziękuję Wam wszystkim za nieustanne popieranie mnie w staraniach na rzecz rozwoju powiatu i prowadzenia uczciwie spraw publicznych.

Dziękuję wszystkim współpracownikom.

Dziękuję mojej ukochanej Żonie, bez której pomocy na pewno nie byłoby tego wszystkiego i moim rodzicom za nieocenioną pomoc.

Dziękuję za wszystko Panu Bogu za dar życia i te wszystkie pozostałe dary, których nie sposób nawet wymienić.

Widząc tak wiele dobra skierowanego w moją stronę daję z siebie wszystko i obiecuję nie zwalniać tempa.

Wasz samorządowiec

Krzysztof Bieńkowski